tirsdag 15. mai 2012

Vår?

Ja nå er det jammen meg surt og kaldt.. 
Mye sol i perioder, men sur vind.. Det meldes regn og sol for nasjonaldagen, så jeg er spent.. 
Inne er det ryddet og vasket og klart for besøk etter barnetoget. 
I hvertfall nærmer det seg helt klart! 
Har vasket begge badene og trappa ned i dag. 
Stue, kjøkken og ytterganger tok jeg på søndagen.
(Men de må visst ryddes litt igjen..)
Skal styke skjorter og flagg også i kveld tenkte jeg..
Her ser dere lyslykta vi vant på "besteforeldrefesten" i barnehagen til vesla, og de hjemmeplukkede hvitveisene og natt og dag`ene jentene plukka i går.
 Har du mye som må ordnes før nasjonaldagen?
Foreløpig er det lilla på stuebordet.. men må vel bytte ut med rød, hvit og blå i morgen kveld..

3 kommentarer:

Pia sa...

Er spent på været i morra - ille hvis det blir pøsregn...

flink pike sa...

Ja.. har vært spent på det jeg også.. Ble gald da jeg kl 6 i dag hørte at det slutta å regne! Og i følge yr nå skal det ikke bli så værst..

flink pike sa...

Ja.. har vært spent på det jeg også.. Ble gald da jeg kl 6 i dag hørte at det slutta å regne! Og i følge yr nå skal det ikke bli så værst..