mandag 21. mai 2012

Vår uteplass

Lisette har en utfordring om å vise frem uterommet sitt på den fine bloggen sin. 
Og da tenkte jeg å hive meg med.. Det er nok ikke like mye swung over interørbildene mine akkurat nå.. Håper å komme sterkere tilbake til høsten når alt er klart.

Her kommer noen bilder fra vårt uterom sånn det ser ut nå,
 og værre kommer det til å bli i hele sommer..
Vi har en god jobb å gjøre, men håper det gjør litt på verdien på huset, som kan komme godt med i en ny takst.. Og når vi fikk alt av materialer til halv pris (fordi snekker-mannen min vet å lage priskrig) og gjør jobben selv blir det ikke avskrekkende dyrt heller.

Gleder oss masse til det er ferdig! 
Kommer til å få et helt nytt hus....
Sånn ser spiseplassen vår på verandaen ut nå. Her skal det bli nytt gulv, nytt rekkverk, nye vegger med lys-grå farge, nye hvite vinduer med mer moderne sprosser og nye utelamper. Men enn så lenge prøver vi å kose oss her. Deilig med mye sol og fin utsikt. Lover å vise mer bilder når alt er klart!
Her ser dere alle materialene og isolasjonen som ligger på vent.. Vinduer og ny inngangsdør kommer om 5 uker.
Her har den flinke snekker-mannen min begynt å rive. Det skal lektes ut litt mer, etterisoleres og ny panel og nytt vindu på denne veggen. Også skal panelen beises i antikkgrå.

1 kommentar:

Små hverdagsglimt sa...

Så fint! Kjekt når dere blir ferdige ute. Vet hvordan det er å bo i "bygge-kaos". Her ser det ikke ut ute :)