tirsdag 8. mai 2012

biltrøbbel....

Blæh altså...........
Nå er jeg lei...........

Vi har en gammel audi A6 fra 1999 som vi nærmer oss å ha påkostet like mye som vi betalte for den... Den skulle da vært fiksa bra, altså at alt som pleier å gå på sånne biler etter ei viss tid hadde blitt bytta.

Nå har vi hatt den i snart 2 år, og over halvparten av tida har den vært tilbake til han mekanikeren vi kjøpte den av for å fikse på noe.. Det har vært en del ting på reklamasjon, men også litt vi har betalt for altså.. Vi fikk igjen bilen i februar, og da var alle glødepluggene bytta +++ Og på veg hjem fra jobb i dag begynte glødelampa å lyse.. Og da jeg prøvde å starte bilen igjen i kveld fikk jeg ikke start... Så da må den inn igjen...


Sebastian på snart 9 år mente at nå måtte vi få kjøpt oss en ny bil... Men det er jo ikke så lett da... koster jo penger.. Og mer lån akkurat nå er ikke veldig gunstid.. Hadde håpet å kunne vente til neste år...

Natalie på snart 3 år synes vi skal kjøpe oss en Mikke Mus Klubbhusbil. Og jeg og Robert kom frem til at den nok ville virket bedre og lengre, og skulle det skje noe var det bare å rope på Gluggen så ble den fiksa!

Og her i dette innlegget skulle det vært et fint bilde av meg som irriterer meg over bil som ikke virker.. og ikke minst en mikke mus klubbhusbil :)
 Noen som vet hvorfor jeg ikke får til å legge inn bilder nå? Det skjer ikke noe når jeg klikker på bildeknappen.... Og bare for å si ifra, så kom problemet før jeg bytta layout altså..

Helt til sist må jeg bare fortelle at jeg er såå glad jeg har en svigerfar med to biler, som låner oss bil når vi har trøbbel. Lifesaver!!!!

1 kommentar:

Oss 4 sa...

Hadde vært helt fantastisk å bare rope på Gluggen synes jeg, uansett hva som var problemet:)
Lykke til med bilen!