fredag 4. mai 2012

Blogg awards

For noen dager siden fikk jeg en hyggelig melding av Kirsten som skriver bloggen hyggeligkaos.
"Du er en av mine nye blogg-favoritter" sto det, og derfor ville hun gi meg en blogg award.
Dette går ut på at man skal nevne bloggen som man fikk awarden fra, fortelle litt om seg selv, samt gi den vidre til 5 andre blogger som har under 100 følgere.
Hjelp fra "likesinnede" for kanskje å få noen flere følgere.
Og det vil jeg gjerne ha.
Så jeg er veldig beæret over at Kirsten har lagt merke til bloggen min.
Kirsten sin blogg handler om å være småbarnsmor og alt annet som surrer i hodet.
Likner veldig på min egentlig :)

Litt om meg:
Jeg prøvde meg på blogg for noen år siden.. da veslesnuppa var nyfødt.. men fikk liksom aldri dreisen på det... Men så da jeg var sykemeldt for et drøyt år siden fant jeg frem til bloggen min igjen... Den gang mest for å tømme hodet for bekymringer, og å prøve å finne noen positive ting å fylle det med i steden... Og etter som tiden gikk har det blitt mer og mer positivt heldigvis! Nå hander det mye om familielivet pluss nesten alt annet jeg tenker på eller mener noe om.

Mine favoritter:
Jeg leser mye på blogger, og har en hel haug liggende her på sida mi. Anbefaler alle!
Men jeg må nå velge meg 5 stk som skal få hver sin award i håp om å få flere følgere.

A little bit of me skriver koselige innlegg om familie, hverdagen, mammarollen, interiør og foto.

Litt syrlig og litt søtt Søte Camilla skriver litt og mat og masse godt hun lager.  Og masse om sin supre interesse for foto!!! Mange gode oppskrifter og mange fine bilder!!!

Vivvi`s verden er en koselig blogg med innlegg om hverdagslige gleder i livet, interiør, familie og hobbyprosjekter.

To store og to små er en koselig blogg om familielivet til en småbarnsfamilie.

Nøster og sting skrives av ei søt dame som kan trylle med symaskinen og strikkepinnene!

Kos deg med blogglesing!

4 kommentarer:

Camilla sa...

Takk for oppmerksomheten :) OG for en god idé! Skal jammen gjøre det samme, må bare få levert bacheloroppgaven, hehe :)

Unknown sa...

Innom og hilser på :)
Ønsker deg en fin helg, og takk for at du følger bloggen min :)
klem fra Silje

wendysinfamilie sa...

Er morro med slike, da skjer det liksom noe he he :-)

God helg til dere :-)

Oss 4 sa...

Takk for at du plukket ut vår blogg, det var kjempekoselig:)
Nå blir det sjerpings her, skal bli flinkere med bloggen, samt å ta opp igjen blogglesingen:)

Lykke til med huset, gleder meg til å følge med!

AC