mandag 16. april 2012

Hvor skal jeg?

Til helga skal jeg på tur med en stor gjeng fra jobben.
Mine tips til deg er:
- det er i utlandet
- vi skal kjøre tog
- vi skal bo to netter på hotell

Kjenner du igjen noen av disse bildene???

  Jeg gleder meg masse, men ser at yr ikke melder det beste været... 
Men vi får nok skravla, sosialisert oss, drukket vin og øl, spist mat, shoppet og vært kulturelle alikevel.

Vi kommer hjem til Kongsberg igjen rundt 23.30 på søndag kveld, 
og 6.30 på mandag morgen bærer det avgårde mot Storefjell 
der jeg skal på 3-dagers møte/kurs med Fagforbundet. 
Noen aktive dager borte fra familien med andre ord....

2 kommentarer:

wendysinfamilie sa...

Tipper stockholm

Oj ja det ble mange dager vekk :-)

God tur

flink pike sa...

10 poeng til deg Wendy!!! Kjent der du eller??? hehe.. Hotellet nederst skal vi bo på, og bildet nederst til høyret er "skybaren" i hotellet!