mandag 19. mars 2012

mandag og nye muligheter... eller...?

Ja nå er nesten mandagen over alt...
Sitter her i godstolen og fundere på å legge meg faktisk.. og klokka er ikke 21 enda engang... men kjenner jeg er skikkelig slapp.. og vet jeg har en lang dag i morgen... sår i halsen og tett i pusten.. unormalt sliten har jeg kommet frem til nå... så tror jeg kryper til køys og satser på det er bedre i morgen!

I dag har jeg vært på jobb, og nesten blåst bort i vindværet. Kaldt og surt var det....
 Men ser på værmeldinga for de neste dagene at det skal bli varmere og mer sol. Så jeg gleder meg til det!

Ellers har jeg solgt ei vogn på finn i dag, vi har spist Betasuppe og pannekaker til middag og jeg har vært på vannaerobic i kveld. Kjenner jeg fikk tatt godt i, for jeg føler meg helt mørbanka i musklene i lår, rumpe, mage og armer. Men det er en god følelse det! Kroppen skal strammes opp før sommeren ja!

Ellers er jeg litt i tvil på formen til vesla nå... var opp mot 38 i temp i kveld. Har vært mer sutrete i det siste, og våkna på natta og villet kose.. spist dårligere... Og i dag innbilte jeg meg at det luktet av urinen hennes igjen..... Jeg jobber med å tenke at det faktisk bare er innbilning... at det som feiler henne er noe annet, noe som alle barn får innimellom.. men kjenner at redselen for nok en uvi ikke helt slipper taket nå.. Så jeg får se det an til onsdag og evt ta en tur til lege.. Er det dette kommer nok feberen etter hvert.. selv om hun tidligere har gått ganske lenge med symptomer uten å bli skikkelig syk. Hun har ikke hatt infeksjon siden november nå.

jaja.. det var et lite hjertesukk fra en litt sliten og bekymra mamma som jobber med å ikke henge fast i gamle bekymringer... men det er ikke så lett....


Hvordan har din mandag vært???

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei!
Lampen er fra Ikea :D

klemmer fra Silje

flink pike sa...

Ok. Takk! Er på jakt etter ny lampe til soverommet. Så da er det enda en ting jeg skulle sjekka ut på ikea den nermeste fremtid!