søndag 18. mars 2012

Fin søndag.

I dag har sola vist seg fra sin beste side igjen!
Helt nydelig med 8 varmegrader (i skyggen altså) og strålende sol!!!

Har kost meg på verandaen med  flere kopper kaffe. Og en bok som heter "løft for barn i SFO" Skrevet av Ivar Haug. Alle SFO`ene i kommunen her skal nemlig kurses i LØFT (sningsfokusert tilnærming) for å ha det som metode i vårt arbeid og veiledning av barn i SFO. Gleder meg til første kurskveld til uka! Da jeg begynte på boka fikk jeg veldig følelsen av at dette er noe vi jo egentlig jobber med, men nå blir det kanskje mer systematisk. Og vi blir jo mer obs på å huske på å bruke det i alle sammenhenger, siden det er noe alle skal satse på.

Ellers i dag har vi vært i bursdag til ei nydelig jente som fylte 6 år denne uka.

Og vi har begynt å rydde og tømme (les: flytte alt til et annet sted) det rommet i kjelleren som skal bli tv-stue/gjesterom. Men mannan gav opp litt da han skjønte at vi ikke er enige om hvordan vi skal ha det.... Jeg mener det er viktigst å få plass til en sovesofa, og han mener det er viktigst å få isolert rommet pga lyd... Og da må han fore ut veggene så det lille rommet blir enda mindre... Blir det mye smalere går det ikke inn en sovesofa nemlig... Så da får vi se da... Når vi kommer i gang, eller om vi i det heletatt finner en løsning...

Dagen avsluttet med ny rekord i på "ruta mi".
Takker så mye for inspirasjon jeg fikk i går!

Også har jeg fått lagt ut noen flere anonser på Finn.no i dag. Så da håper jeg det blir bedre plass i kjeller og garasjeboder..

I kveld er det ikke mye på planen. Slappe av og lade opp til ny uke!

Har du hatt en fin søndag???


2 kommentarer:

wendysinfamilie sa...

Så flink du er har meldt meg inn i tjukkasgjengen her men må jo få ræva ut å bli med å gå også he he

lykke til på kurs

Åshild sa...

Hvis du har lyst så meld deg på. Ingen er for drevne eller udrevne her.