søndag 4. mars 2012

Dagens jobb

Jammen godt det ikke er sol og fint vårvær ute....
Så jeg slipper å få lyst til å sitte på verandaen og kose meg....  

For i dag er dette mitt program:
 (samtidig som jeg skal passe på de 3 barna mine alene fordi mannen skal bort og jobbe hos noen han lovet å hjelpe for en stund siden...)

Skrive ferdig arbeidskravet til studiet jeg er i ferd med å avslutte nå i mars. Siste frist for oppgava er neste helg, men jeg tenkte å få levert i dag! Så da er det bare å brette opp armene.
Nærmer seg eksamen også.

pc, "Elevens verden" og dolce gusto kaffe.

Resten av lesebøkene mine (om grensesetting, flerkulturalitet, etikk ungdomskulturer og sosial kompetanse) og notatboka mi fra forelesningene
Hva er din plan denne søndagen???

2 kommentarer:

Pia sa...

Har Elevens verden liggende i en eller annen eske. Godt brukt. Det var en av de få ped-bøker som hadde litt vanlig språk, sånn at man skjønte litt. Lykke til med studier:)

flink pike sa...

Ja boka er grei å lese, som du sier skrevet på et forståelig språk.

Jeg leverte arbeidskravet i går kveld. 6 dager før fristen. Sååå deilig, men er fryktelig spent på om jeg fikk det til.. Er noen få år siden sist jeg gikk på skole...