søndag 25. september 2011

Ny kontroll på Riksen

I morgen er det kontroll for Natalie på Riksen igjen... kontrollen etter operasjonen i juni..... på tide nå ja!
Men jeg som er litt paranoid... begynner jo å gruble litt mye når sånt nærmer seg... Føler veldig på at hun har sovet dårligere igjen en stund nå... har vært mye sår i perioder, hatt litt feber av og på og i går og i dag har jeg fått for meg at det lukter stramt av urinen hennes... uff.... alt jeg tenker blir liksom værre når det er kontroller...

Satser på at det kun er mine tanker som klusser med huet mitt, og at alt er i den skjønneste orden.

Vi skal ta helseekspressen inn kl 7.30 i morgen, skal være på sykehuset kl 9.30 (noe som sjelden er tilfellet) og har time kl 9.40 til UL av urinveier. Så er det kontroll hos legen kl 12.00, også går turen tilbake til Kongsberg med helseekspressen kl 13.30.

Skal oppdatere i morgen om kontrollen.

Snuppa klar for natta..

Ingen kommentarer: