fredag 9. september 2011

Dagens frokost/lunsj

"Man tager hvad man haver"
..er det noe som heter..

Og det var akkurat det jeg gjorde i dag..

Her ble resultetatet.
Et par små kalde kokte poteter etter middagen i går skrelles og deles i passende biter.
Stekes lett i steikepanne.
Hadde så i resten av en maisboks jeg fant i kjøleskapet 
sammen med restene av peppes pizza sine krydderkjøttboller. 
Stekte så alt sammen litt til. 
Hadde over så mange egg jeg syntes passa...
Mine egg var små, så det ble 3 stk.
Lot dette stå og steike litt, drysset over litt ost, og noen cherrytomater.
Pyntet tallerken med salat og agurk.


Hadde jeg valgt å spise dette med brød ville det vært nok mat til to...

Liker du å lage litt mer ut av frokost og lunsj når du har tid?


1 kommentar:

Pia sa...

Kanskje ikke til frokost, men har man tid til å lage i stand noe ekstra til lunsj er det ålreit. Men jeg tar meg aldri tid...