lørdag 24. september 2011

Deltidsstudent.

Ja det har jeg kastet meg ut på som nå...
Hadde første forelesningsdag i går fra 14-19 og skal igjen i dag fra 10-15.
Det var littegranne stress på dagen i går, siden jeg begynte på jobb 7, hadde helsestasjontime (2årskontroll med minstemann) kl 9 og skulle gå på tur med klassen min kl 10. Måtte rekke bussen 12.30 til Drammen.

Men alt gikk fint, og jeg var i god tid på plass på Papirbredden. Fikk tatt et smashinh bilde til id-kort (kan jo tenke deg etter en dag i skauen, med dertil hørende klær og en litt lite ordna sveis..). Satt på buss begge veier og 5 timer på skolen i en herlig eim av gammelt bål... hehe.. Så det var sånn passe deilig å få dusja da jeg kom hjem!
Rakk å kose litt med ungene, og se litt på fredags-tv før det var natta og opplading til ny dag.
Så nå sitter jeg her klar som et egg!
Skal bare smøre litt frokostniste til å ha på bussen, og pakke en kaffekopp, så er jeg klar!
Gleder meg til nok en dag med temaer som etikk mellommenneskelige relasjoner og organisasjonskulturer.

Forresten så er det jeg studerer en av modulene (2) i et videreutdanningssystem for barne- og ungdomsarbeidere, som har 4 moduler man kan ta i rekkefølge eller helt vilkårlig, og kan ta bare en.

Ha en fin lørdag alle sammen!

2 kommentarer:

Ingunn sa...

Hva gir denne etterutdanningen deg av nye muligheter egentlig?

Kjempeflink du er som får slike ting til å gå opp!! Masse lykke til som student!

flink pike sa...

tja.. si det du.. vet ikke helt.. men påfyll av teori i hvertfall. gir vel kanskje ikke så mange nye muligheter, men jeg vet at ingen andre i kongsberg har den, og det kommer til å gi uttelling i lokale lønnsforhandlinger. Hver modul gir 15 studiepoeng.