fredag 24. juni 2011

Når brikkene faller på plass!

Det føles litt sånn i dag...
Deilig!

Jeg har sendt inn klage på mobilen min, og søknad om heving av kjøpet. Nå må den nemlig repareres for samme feil for 3.gang... siden påske........ Gidder ikke kjøpe ny telefon før jeg vet om jeg får igjen pengene for den jeg alt har.

Vi fikk brev i posten i dag om at vi har fått innvilget utvidet rett til fri ved barns sykdom, pga Natalie og hennes diagnose. Deilig å vite!!!

Og sist, men absolutt ikke minst.
Vi har fått skattepenger på konto!!!!!!!!!!

Wuhuuuu !!! God helg!!!!

Jeg har en uke igjen på jobb før ferie, dvs egentlig bare 3 dager på jobb, fordi jeg skal være med Fagforbundet på LO sommerpatrulje torsdg og fredag til uka. Og etter det er det 4 uker sommerferie!

1 kommentar:

Ingunn sa...

Håper klagen på mobilen går igjennom! Og at du får en som virker etterpå.

Flink som er med på patruljen!! Får ikke vært det i år jeg, ble midt i ferien vår gitt.

Ha en flott siste arbeidsuke før ferie!