fredag 3. juni 2011

Fin fredag!

Her er litt bilder fra dagen vår i dag!
Pappan har jobba en del hos en kamerat i dag, men vi andre har kosa oss ute i sola, og på kafè med ei venninde av meg, lille babyen hennes og søstra hennes.

Vi har kjøpt sykkelsete og hjelm til Natalie i dag. Hun fikk prøve den rett før leggetid da pappa kom hjem. Og det resulterte i at hun jo ikke ville inne og legge seg... "nei, sutt, vil itte, sytte mer" var strofen som gikk om igjen da vi skulle ta av henne selen og få henne inn for tannpuss og legging.




I kveld har vi kosa oss med grillmat! Gutta sitter i fotballutstyret, og vi jentene i vanlige sommerklær. Maten som ble servert var grillpølser i lompe med sprø løk og ketchup til barna (Natalie var alt i seng da vi endelig kom så langt som å spise.. Så hun hadde alt fått mat.)
Vi voksne spiste grillet marinert kylling, med ris, bernaise, salat og iskald muserenden hvitvin med jordbærsaus oppi.
Denne drinken drakk jeg en del på jentetur i Budapest i juni i fjor. Testarosa het den visst. Er i hvertfall veldig godt og sommerlig!
Vi har shoppa litt klær til ungene i dag, og Natalie kosa seg og lekte med posen etterpå.. Legg merke til at hun har kun en gummistøvvel på.... hehe..

Da vi var i byen med hun venninda mi i dag fikk jeg spørsmål om å være fadder for lille Nicholas, og det er jo en ære å få lov til det. Så nå gleder jeg meg til dåp 31.juli i Stavanger. Og håper å se de litt mer denne helga mens de er hjemme.

Har forresten også snakka litt med pasientkoordinatoren på Riksen i dag. Natalie skal inn på kontroll fredag, og vi får perm i helga. Så vi reiser hjem igjen da på ettermiddagen, og skal inn igjen mandag ettermiddag (siden det jo er langhelg den helga også§!), fordi det er satt opp operasjon på tirsdag morgen. Så når leger skriver påfølgende dag i brev mener de påfølgende virkedag... hehe.. greit å vite, men jeg får bare belage meg på at det ikke blir noe sommeravslutning med jobben helga etterpå.. Da skulle vi på tur til Tønnsberg hele helga, men jeg tipper jeg fortsatt er på sykehuset med snuppa enda da...

Håper dere har kosa dere i dag!
Vi har virkelig hatt en fin fridag,
og det er meldt like fint vær i morgen, så vi gleder oss til da også!
Deilig med helg, familieliv og sommervær!!!

1 kommentar:

wendysinfamilie sa...

Så fine dere er alle sammen, ohh været har vært nydelig i dag.. blitt brent jeg så sommeren er her nå..
tvi tvi på sykehuset....Klem