søndag 24. april 2011

dagen derpå...

Ja det er det i dag..... var på fest i går, og hadde det knallgøy!!!
Jeg var vel den som "vant festen"..... selv uten veldig mye å drikke.... men kosa oss veldig. Og jeg pleier alltid å holde igjen fordi Robert stort sett ikke styrer seg... men i går bytta vi gitt.. hehe

Dagen i dag har vært en fin dag!
Vi henta ungene hos mamma og pappa, Natalie ble lagt i vogna da vi kom hjem og jeg begynte å male veggene i gangen. Så fikk malt ferdig et strøk. Men brukte hele 3-litern på det, så må kjøpe mer maling før neste strøk... så da blir det litt pause og kosing i sola!
Ellers har vi vært ute og lekt, de store har sykla masse, og minstemann var på besøk hos kompisen borti gata og lekte i sandkassa hans.
Jeg har også sola meg litt. Sååå deilig å ligge på verandaen og kjenne at det steiker på kroppen!!!

På ettermiddagen bakte jeg kake. Ei venninde av meg skal ha dåp for sin yngste i morgen, og jeg hadde lovet å bake en bamsekake. Så var og leverte den da klokka var litt over sju.

På veg hjem kjørte jeg utom kirkegården og tente lys hos Stine. Hadde med et lite kort og en liten påskekylling også. Det var plantet så fint der med stemor og påskeliljer nå. Alltid koselig å komme dit. Og det er egentlig litt rart.... på en kirkegård liksom... men jeg føler sånn fred i kroppen der, og synes det er så fint å være der!

Nå kjenner jeg på kroppen at det er på tide med nattatid... Har en bussy dag i morgen med litt rydding og vasking av hus, besøk av svigermor, på middag med svigerfar og så kaffebesøk her igjen på ettermiddagen. Tror det blir en fin dag!!!

God natt folkens!!

Ingen kommentarer: