søndag 27. mars 2011

En følelse av vår....

Ja det har jeg nå!!!
Det er såå deilig!!
Kjenner liksom alt føles så mye bedre når det bare er lysere ute,
og sola hjelper jo veldig på da!!!

Huset ble rydda og vaska (ja i hvertfall første etasje) på fredagen,
fikk en koselig liten løkblomst som står midt på spisestuebordet.

Sitter her og tenker at jeg gleder meg til lysegrønne duker (ja for det bruker jeg til påske)
og små gule kyllinger til pynt.

I dag skal vi ta frem syklene til ungene.
De gleder seg helt villt!
Det er jo tross alt helt bart på veiene, så nå er det på tide med sykler,
og at storesnupp blir trygg på å sykle uten støttehjul.
Kan jo ikke begynne på skolen og ikke kunne det!

Ellers skal jeg ta meg en titt rundt huset.
Har jo ny hage som jeg kun har sett på seinhøsten...
Så det blir spennende å se hva som dukker opp når snøen forsvinner rundt omkring....

Ønsker alle en fin søndag!

Ingen kommentarer: