fredag 18. mars 2011

Fredag... bekymringer, gruing og gleding...

Det er det ingen tvil om.. stakars liten jente..
Hadde plutselig hylgrini i barnehagen i går, de trodde det hadde sammenheng med tissing.. Klarte ikke å få tatt urinprøve i går.. posene bare ramla av..
Hun hadde ikke feber, men litt forhøyet temp, lå på rett under 38. Spiste ikke noe særlig i hele går.

Natta i natt har vært veldig urolig. Hun har vridd og halvgrått i halvsøvne. Da jeg tok henne opp hylgrein hun.. og vrei på seg.. Virka som det også hadde sammenheng med tissing....
Sikkert vært våken 40% av hele natta.. *gjeeeesp*

På morran i dag virker hun ganske fin. Har spist litt corn flakes til frokost og drukket melk. Har både tissa og bæsja i bleia, og har ikke hylt enda..
Har fått tatt en god urinprøve. Så sitter og venter på at klokka skal bli 9 så vi kan reise til fastlegen/barnelegen og få testa den.
Er mildt sagt litt spent på det....

Hadde en ganske god samtale med min rektor i går.
Skal ha en ny i dag. Litt fortsettelse og utdypelse fra i går. Hun fikk hovedtrekkene liksom.
Jeg har en utrolig flink sjef! Hun bryr seg virkelig om alle sine ansatte!!! Har aldri jobbet noe sted der det har vært sånn jeg... Men dette er ekte, ikke "bare fordi hun er forpliktet". Det føles så godt! Vet det blir grining i dag! Men føler på meg at det er viktig at jeg får fortalt hva som foregår i huet mitt... For nå kan jeg endelig sette ord på det liksom... Har jammen gått litt tid før jeg har klart det altså...
Har sagt før at det ikke er pga jobben jeg har vært syk, men noe med hjemmesituasjonen. Men fordi det har vært mye styr på jobb i vinter tror jeg ikke hun var heeelt overbevist liksom.. Men klart at sånt styr i tillegg gjør at det renner over liksom...

Uff.. dette ble mye styr.. Men må få litt tanker ut...
takk til den som orker å lese om mine problemer.

Ingen kommentarer: