tirsdag 1. mars 2011

dagen i dag...

har bestått i spising av paracet... fortsatt vondt i munnen etter trekkinga av visdomstanna i går.. og blodsmak hele tida.. håper det hjelper snart.

Ellers har jeg jo vært nok en passe lang dag på jobb..
Og kjenner jeg er sliten.. i går la jeg meg 21.30.. og sovna... minsta holder på med å få en hjørnetann, så hun var masse våken i natt.. er sliten i dag også kjenner jeg.. Så blir nok natta etter vm-kvelden på nrk1 i dag også...
I morgen er det skidag med alle SFO`ene i hele byen. Det pleier å være knallbra!!! Og været er meldt heeeelt supert!!! Så gleder meg til det, men gleder meg enda mer til å ha fri torsdag og fredag..

Er ikke sikker på hvordan arbeidstida mi blir til uka, men har sagt jeg tror det er lurt å jobbe litt hver dag. Fordi det er den biten hjemme jeg ikke funker i, så jeg tror det er lurt å begynne å venne seg til at jeg må få det til å funke igjen....

Har vurdert å ta en skikkelig prat med rektor og SFO-leder for å helt direkte fortelle hva som har vært problemet mitt... For har liksom ikke klart det enda.. men fikk jo klar beskjed om at de var der for meg om jeg ønsket det. Og føler vel egentlig det er lurt å være åpen om det. Så de blir helt sikre på at det er hjemme og ikke jobben som her hovedsaken her...

Ingen kommentarer: