onsdag 2. mars 2011

En strålende dag!

Ja det har jeg hatt i dag!!!
Helt fantastisk bra faktisk! Og det er lenge siden jeg har følt det sånn... Så det er veldig godt!

Har vært på jobb tre dager denne uka, og skal ha fri resten. Det er vinterferie her nå, og da skjer det alltid så mye morro på SFO. I dag har vi vært på skidag med alle de andre SFO`ene i byen. Det er vel 11 barneskoler/SFO`er i kommunen, og alle har tatt med alle barna sine på tur ut i det strålende solskinnet. Dette har blitt en årlig tradisjon for SFO`ene. Det er "galmekara" til I.L. Skrim som arrangerer rennet for oss. Vi bruker skiarenaen på Heistadmoen, det var der det var NM i 2006, hvis noen husker det...Og dette er da frivillige pensjonister som står på for å spre idrettsglede blant barn og unge som ordner hele dagen for oss!!!
Speaker på høyttaleren, nypreppa løyper, organisert akebakke, skibakke, hoppbakke. Og ikke minst pølsegrilling!!!!

Det var tåka da vi kom til stadion i dag. Men innen det var gått en time ble tåka borte og vi hadde knallblå himmel og deilig påskesol hele dagen!!!! HELT NYDELIG!!!

Men nå er jeg helt utslitt.. hatt noen dager med mye mer aktivitet enn jeg har vært vant med den siste tida, og da i tillegg all den friske lufta i dag.. Så jeg skal krype til køys og lese et par sider i boka min , Jane Eyre, før øya sklir igjen og jeg satser på en god natts søvn.

1 kommentar:

Karianne sa...

Høres ut som en super dag :)