torsdag 3. mars 2011

Noen brikker faller på plass..

Fikk brev fra sykehuset her i går, om UL av urinveiene til veslesnuppa, etter den kraftige infeksjonen hun hadde.. Legen på sentralsykehuset sa at hun skulle til kontroll en ukes tid etter at vi var ferdige med antibiotika, også fikk vi time sist i mars... Det syntes jeg var veldig lenge til.. så jeg ringte røntgenavdelinga på lokalsykehuset og fikk time i morgen!!! Utrolig godt når sånt ordner seg uten så mye styr altså..
Hadde også avtale med fastlegen min at vi skulle bestille en time hos barnelegen etter den UL`en, og kunne fått time der i morgen, men får jo ikke med oss svaret på undersøkelsen så fort, så fikk en time onsdag til uka. Så da er liksom det gjort også. Deilig!!!

Kommer til å presse ganske hardt på at jeg vil de skal undersøke henne mer, for å se om det er noe som kan fikses på. For det er jo dette som sliter meg helt ut om dagen... Det er ikke lett altså..
Men nå har jeg liksom roet meg litt, siden jeg vet de to timene er snart, også får vi bare se hva som skjer videre..

Jeg er 50% sykemeldt neste uke også, og har ytret ønske om å jobbe korte dager, og hver dag. Dette for å komme inn i rytmen med å komme meg ut at huset igjen... Men vet ikke helt hvordan det blir enda.

Ingen kommentarer: