lørdag 4. februar 2012

Sommerferie

Denne uka fikk vi plutselig beskjed om at vi har en uke i sommerferien planlagt!
Vi søkte om å få leie firmahytta til jobben til Robert en uke.
Og jammen fikk vi det i år også.
Hytta ligger på Tromøya.
Så da gleder vi oss til et sånt liv som dette: 



Og håper på vi slipper vær som dette:



I tillegg regner jeg med det kan bli litt tid til å reise på hytta til besteforeldrene mine på Tunhovd
og leiligheten til mamma og pappa i Säffle (Sverige)


Har du begynt å planlegge sommeren???

5 kommentarer:

wendysinfamilie sa...

Høres deilig ut, har ønsker men ikke planer siden det er så usikkert med jobben min så må vi vente litt med planlegging.

Lisette sa...

Koselig blogg med fint innhold! La meg som følger...

flink pike sa...

Vi hadde ikke begynt å planlegge vi heller Wendy.. før vi fikk telefon om av vi var trukket ut til å leie hytta.

Koselig med ny følger Lisette!!!

Karina sa...

Så deilig med hytteferie :) Vi har ikke lagt noen planer for sommeren enda, men svigerfamilien har ferieleilighet i Puerto Mogan på Gran Canaria så jeg håper på en tur dit. Forhåpentligvis har vi funnet oss hus til da sånn at ferien brukes til oppussing, hadde ikke vært meg i mot ;)

Ha en finfin søndag!

flink pike sa...

Åh.. Der er det herlig!!! Var i Arguineguin i romjula vi. Mine foreldre har leilighet der. Har planer om et par uker i forbindelse med påsken neste år :)