mandag 7. mars 2011

*sukk*

Uff.. vet ikke hva jeg skal skrive.....
føler meg helt pumpa...
helt tom...

Var på tur med familien i helga. Det var koselig!!! Men jeg har liksom en tung sky hengende over hodet hele tida føler jeg..... Pakking til turen på fredag startet med at jeg fikk slengt i trynet at jeg jo kunne rydda og orna bilen klar.. Det burde jo vært gjort for lenge siden.. Og jeg hadde jo tross alt vært hjemme de siste ukene.......... :( Da ble jeg lei meg da... Så jeg svarte bare at han tydeligvis ikke harr skjønt hvor fælt jeg hadde det for tida, at jeg hadde mer enn nok med å få levert unger og henta unger om dagen, i tillegg til å prøve å lage middag hver dag..... Orka ikke noe annet.. lå på sofan eller satt i godstolen og så på tv.... Hørte ikke noe mer etter det.

Jeg har jo prøvd å snakke med han om hvordan jeg har det, men får ingen forståelse. Bare tilbakemelding på at han skjønner jeg har det vanskelig, men at han ikke ser de samme bekymringene eller problemene... så vet ikke hva jeg skal gjøre jeg da......

Ellers i helga har vi kosa oss ganske så bra. Men jeg blir fortsatt veldig sint fort, særlig på ungene.. Orker ikke bråk og ståk.... og får stadig høre at "mamma blir fort sint for alt hun veit du"... veldig koselig liksom..... jeg vil jo ikke ha det sånn....

I dag har jeg vært på jobb. Skal jobbe 50% denne uka også. Har vært på jobb fra 8.30-11.30, og så innom byen for å levere en klokke til reparasjon... Nå er jeg helt pumpa...... dundrende hodepine som jeg har hatt i et par dager... stiv i nakken.... og skikkelig sliten...... kjenner at jeg mest har lyst til å legge meg og sove til i morgen..... men sånn funker jo ikke livet mitt...
Gubben er sykemeldt til og med onsdag denne uka.. pga ryggen... han har en prolaps som slår til innimellom... og jeg kjenner det plager meg at han er hjemme med meg nesten.... for tv`n er opptatt og jeg føler ikke jeg kan gjøre helt som jeg vil liksom..... Men en ting skal han ha, han har ryddet i stua på dagen i dag!!! Det var deilig å komme hjem til et gulv der jeg ikke trenger å snuble i ting (leker) lenger!!! Så tusen takk for det!

Planen ellers i dag er å få laget middag, henta unger og ellers ikke noe...

Håper alle har en fin dag!!!

Ingen kommentarer: