torsdag 31. mars 2011

snart klart for alenehelg....

Er veldig spent på den altså...
Heldigvis at snuppa går på penicillin, så ikke denne uvi`n skulle slå ut nå når jeg skal være alene liksom..... det er jeg glad for. Men det plager meg enormt at både barnelegen her og han på Riksen ikke var på jobb denne uka.. Skulle så gjerne mast litt på at denne videre oppfølginga ikke skjer.... Orker ikke gå sånn og vente i all evighet.. Og nå kom det jo ny infeksjon et par uker etter siste endte antibiotika-kur....
Jaja.. nok om det kanskje....

Denne helga skal jeg være alene med ungene... Mannen skal på tur med jobben utenlands... Så jeg har fiksa det sånn at alle unga blir henta av div folk fredag så jeg får jobba seinvakta mi.. Også må jeg kjøre halve byen rundt og få de hjem, så vi rekker nok kanskje barne-tv...

Ellers i helga skal storesnupp øve mange timer med koret på lørdag, og en time på søndag før konserten vi skal på er på ettermiddagen. Og da skal jeg jo ha med hele familien på både min og mannen min sin side så klart... Har ordna billetter og div til alle... Det blir nok koselig, men ser for meg 3 tidlige kvelder denne helga... sånn som hele uka har vært egentlig....
Er første uka jeg har jobbet fult siden januar nå... Det er litt overgang må jeg si... Deilig å være så mye på jobb og føle at jeg får kontroll der igjen da... men mangler jo alt av kontroll hjemme nå....... og kommer nok ikke til å finne den i helga heller... men,men.. bare noen uker til påskeferie på hele hurven nå. Det blir bra!!!

1 kommentar:

Ingunn sa...

Man kan ikke ha full kontroll overalt FLinke Pike!

Påsken gleder vel alle seg til nå! :)