fredag 4. mars 2011

klump i magen......

æsj... dette er ikke morro... sitter her med klump magen...
spent på undersøkelsen i dag, men vet jo egentlig innerst inne at jeg helt sikkert ikke får svar i dag uansett...... så må jo bare vente til legetimen på onsdag....

i helga skal vi reise til Sverige. Foreldrene mine har en leilighet der som familien bruker som ferieleilighet. Det blir deilig å reise bort, men jeg kjenner jeg går og er redd for at snuppa skal få ny infeksjon... redd det skal blusse opp igjen nå etter at antibiotikaen er ferdig liksom...

Har tenkt å ta med en urinprøve til den legetimen på onsdag. For å få sjekka da. Bare for å være på den sikre siden liksom.....

Jaja.. blir sikkert ikke flere innlegg før etter helga, om jeg ikke får noe veldig mye beskjeder på kontrollen i dag da.

God helg!

2 kommentarer:

wendysinfamilie sa...

Håper dere har fått kost dere i helgen..

:-)

flink pike sa...

jada.. deilig å komme seg bort.. men har en mørk sky over hodet hele tida føler jeg..