søndag 12. februar 2012

Min dag!

I dag er det morsdag, og vi liker å markere sånne dager, men hovedfokuset her i huset er de små tingene, hjemmelaget og fra hjertet.
Jeg ble vekket i morges med hjemmelaget kort og perle-greier. Og ikke minst mange klemmer!
Og nå etter middag fikk jeg jammen meg kake!
Mann og barn hadde kjøpt marsipankake på butikken i går!
Jeg har hatt en veldig koselig dag!!

Gratulerer så mye til alle mammaer der ute!!! 

Feirer dere morsdag / farsdag??
Hjemmelaget kort fra storesnuppa
Gullungene mine kommer med kake!
Den gode marsipankaken!
Hjemmelaget perle-pynt av storegutt.

3 kommentarer:

Små hverdagsglimt sa...

Så koselig! Det er de små tingene som teller- de som kommer rett fra hjertet :) Vi pleier alltid å samle oss med familien min og spise en god middag etterfulgt av dessert. Men vi feirer det ikke så veldig høytidelig. BBBare en liten markering :)

Lisette sa...

Så herlig, kjekt og blitt hyllet litt som mor! Jeg fikk sovet lengre og uavbrutt. Det var deilig;)

wendysinfamilie sa...

Så koselig , jeg er veldig glad i slike dager da kan vi kose oss litt ekstra og det hjelper at resten av huset er med på det også :-)