søndag 4. desember 2011

Vårt hus er fylt med adventskalendere...

Ja bare se her:

Ungenes pakkekalendere. De to til venstre har min søster brodert, og den til høyre er min gamle, som mamma har brodert.

Mannens drikke-kalender. Jeg har laget kalender til mannen i år. Han får stort sett bare øl i den. Mange forskjellige. Men i dag var det en julebrus, for jeg tenkte det passa bedre dagen etter julebord...

Her er det kalendere ungene fikk på apoteket, og noen vi kjøpte av et lokalt idrettslag.

Min og mannens Flax-kaendere.


I tillegg har ungene hver sin sjokoladekalender. 
Som de fikk i posten av lokalbanken.

Og mannen har laget kalender til meg.
Den står ikke fremme, han bare finner frem en liten pakke hver dag.
Over hodet ikke forventet fra min side, men utrolig koselig!
Jeg tar bilder av alle pakkene, så det kommer nok noen innlegg om hva jeg har fått i kalenderen etter hvert..


Har du adventskalender?

Ingen kommentarer: