søndag 3. juli 2011

Litt oppussing og sånn....

Ja det driver jeg med da... 
De som har sett på facebook har vel sett at jeg maler og maler.. 
hehe..
Vel.. nå er den ene vegge i stua ferdig!!!
Og jeg har grunnet mesteparten av den andre veggen, siste del av veggen er liksom i trappa, 
så det er litt mer styr å få det til... 
men skal ta det også altså. 
Jeg bestemte meg før jeg begynte at jeg skulle ta alt i sånne passe store porsjoner.
Male meg helt ferdig med litt og litt av gangen.
Her skal dere får se bilder av hvor langt jeg har kommet.
Bare ikke bry dere om at det er litt rot da, 
blir jo litt ekstra kaos når man holder på sånn....
Her ser dere nesten hele den lange stueveggen... grunnen til at det ble så lyst på venstre sida der er fordi jeg absolutt skulle ha med meg mest mulig vegg, men så er det en dørkarm som jeg fikk litt gjenskinn av blitzen på... dørkarmer og vinduskarmer skal tas etter hvert det også altså...

Her ser dere den veggen ved spisestua som jeg har grunna nå. Skal male hele bort i trappa og stolpen og rekkverketet etter hvert også. Tror det blir sååå fint til slutt altså!!! Nå har jeg grunnet resten av de øverste veggene i trappa der også!


Og til sist måtte jeg bare legge inn et bilde av misntesnupp som spiser din alltid så sunne helgefrokost... I dag var det nesquick-kuler med melk på. Og melka må jo drikkes ut av skåla... hehe. Har nok noen storesøsken hun har lært dette av ja.. men de drikker nok melka når maten er spist opp...

1 kommentar:

wendysinfamilie sa...

Så fint det blir, jeg er veldig glad i lyse vegger.
Søte snuppa.. godt å drikke melken selvom det er mer mat igjen da thi hi