tirsdag 22. februar 2011

Lurer litt på å starte igjen...

Har tenkt en stund.. og lurer på om jeg har lyst til å begynne å blogge igjen..
Men da med litt annet innhold enn det jeg har gjort før.... tror jeg..... Så det blir nok ikke dagobok fra familielivet lenger.. men mer mine tanker om alt og alle rundt meg....

Er litt redd for det egentlig.. For det er jo ganske privat å dele sine innerste tanker.... Men tror kanskje det er sundt også.. For å få det ut av systemet liksom...

Må tenke litt mer på hvor mye jeg tør å utlevere meg her...

Tenker dere mye??
Noen som bekymrer seg mer enn nødvendig?

1 kommentar:

Unni sa...

JA og JA !

Mer eller mindre hele tiden og det er slitsomt.
men jobber m saken som d heter :D

Har også samme tanker som deg om hvor mye jeg skal tørre å si på bloggen. Det gjør jo godt å skrive, ha et sted å "kaste" fra seg litt.....