søndag 27. februar 2011

gruegleding.....

ja det driver jeg med nå.....
i morgen skal jeg litt på jobb igjen.. har ikke jobbet siden 31.januar... og vet at folk kommer til å spørre hva det er med meg.. og hater å svare.. dvs jeg svarer ganske ærlig, og har ikke så mye problemer med å være åpen og ærlig, men føler folk tenker så nedlatende.. Er jo bare sånne små ubetydelige greier liksom... at man skal ta sånn på vei for det liksom......
Men for meg har det jo ikke vært små greier, og alle de litt store greiene har samla seg til et digert tårn.... også raste det liksom....... tror jeg.....

vel,vel.. for å gjøre dagen komplett skal jeg ha medarbeidersamtale også da.... gruer meg for det også... enda jeg vet at sjefene mine er greie altså.. Så er nok ikke skummelt...
Har sittet med arket med spørsmål nå.. så har forberedt meg i hvertfall.

Ingen kommentarer: