mandag 16. mai 2011

Klappet og klart!


Vi har vært på den årlige grillfesten, svinefiletene i den hjemmelagede marinaden var kjempegode!
Ungene spiste pølser, og vi var med på dartkonkurranse.

Vel hjemme ble ungene lagt, siste veggfestet til balkongflagg ble hengt opp, bunadsølvet pusset og bunaden min henger nå ute til lufting.

På bildene der dere sånn pusseklut jeg bruker til å pusse bunadsølv med, og den typen sølje jeg har.

Så nå sitter jeg i sofan og slapper av litt før det er en tur i dusjen og leggetid. Må jo tidlig opp for å rekke alt i morgen også... Storegutt skal leveres til 17.maitog kl 9.10, og vi andre reiser til byen en halvtime etter det tipper jeg.

I dag fikk storesnupp brev i posten om invitasjon til besøksdag på skolen. Hilse på lærere og klassekamerater som hun skal være sammen med i 1.klasse til høsten. Dette skal foregå 1. juni. Så det blir spennende!!!

Vi har ikke fått noe brev fra Riksen i dag... kjenner jeg liksom venter og venter på det hele tida nå... Vil så gjerne bli ferdig med dette i god tid før sommerferien..... Har jo så dårlige erfaringer med operasjon på henne, så forventer liksom at rekreasjonen skal ta lenger tid enn hva som er vanlig... siden det gjorde det sist.. enda jeg vet at det jo mest sansynlig ikke blir sånn denne gangen....

Ønsker dere alle en strålende 17. mai!
Håper været blir fint! Det er ikke meldt så aller værst her.. utrygt for litt regnbyger... men mest sol!

Ingen kommentarer: