mandag 2. mai 2011

glad, lettet, fornøyd!


Det er nok tre tanker som passer på meg i kveld.
Jeg er glad og lettet for at jobbintervjuet i dag gikk bra.
Følte jeg fikk svart på alt jeg ville, og sagt litt ekstra..
Får svar i løpet av uka.
Også er jeg så fornøyd over den jobben jeg har.
Har nemlig fått greie på hvilken klasse jeg skal jobbe i neste skole år,
og ikke minst hvilke andre voksne jeg skal jobbe med.
Tror det kommer til å bli sååå bra!!!
Så strengt tatt er det ingen krise om jeg ikke får jobben jeg var til intervju på.
For jeg trives så godt der jeg er nå,
og tror neste skoleår kommer til å bli veldig bra!!!

Deilig!!!!
Satser på å endelig få sove godt i natt nå...
Har hatt noen netter med lite søvn i det siste...
Masse tanker om jobb både her og der, og ikke minst minstesnuppa...
Venter og venter liksom på at ting skal skje der...
Men det hjelper nok etter hvert..
Vet jo at legene her i byen jobber veldig for oss!
Så skal roe ned og prøve å bare tenke positivt og slappe av!!

Ha en fortsatt fin mandagskveld!

Ingen kommentarer: