onsdag 25. mai 2011

Hilde gjør ting hun ikke kan....


Her ser dere restultatet av kveldens knoting..
Jeg prøver meg å lære meg å hekle..
Det er jammen ikke lett altså..
Og blir i hverfall ikke fint på første forsøk..
hehe.. Men litt morro er det da!

Starta med 26 kuftmasker, men de var visst hekla litt hardt.. for da jeg skulle snu og gå tilbake på neste rad med fastmasker klarte jeg ikke få heklekroken igjennom alle.. så plutselig ble hele lappen min halvparten så stor gitt..

Her på nederste bildet har jeg heklet 3 rader...
Og jeg innser at denne lappen blir så stygg, og ikke minst så liten at den ikke kan brukes til noe.. Så burde jo helt sikkert rekke den opp og prøve på nytt...

Men så er det liksom det da.. at jeg har sittet og knotet og klart dette helt selv..
Det tok baaare 2 timer... haha...
hahahahaha......

Legger inn link til sida der jeg fant opplæringa mi:
http://dropsdesign.no/
(og nei jeg får ikke betalt for å reklamere.. bare synes den sida har så mye fint og så god hjelp!!)

Hyl ut med tips om du er en mer habil hekler enn meg!!!

1 kommentar:

Ingunn sa...

Jeg kan hyle ut at jeg er en elendig hekler! Hehe! Prøvde meg på slikt bestemorsteppe med rundinger, med video og steg for steg bruksanvisning. Men ga opp gitt! hehe!

PS: Litt usikker på hvor mye jeg skal bruke hode før sommerferien gitt! Men kan jo late som iallefall ;)