lørdag 29. september 2012

God helg!

Hei på dere! Hvis det er noen der ute som leser da....
Her har det vært veldig stille i fjøset i det siste..... Hatt mye annet å drive med enn å blogge...

Nå er helga godt i gang her. Mannen jobber ute på siste huset. Nå kles den siste veggen!!!! Jippi! Så det nærmer seg at jeg skal begynne å beise den veggen.
Og til uka kommer den nye inngangsdøra vi har venta på en stund!!! Enda et JIPPI !!!

Helgene her i høst går med til svømmekurs for ungene. Storesnupp går på svømming på fredag kveld og storegutt går lørdag morgen. De har igjen 10 ganger... :)

Ellers nå sitter jeg og saumfarer blogger og andre nettsider med oppskrifter på.
Er litt lei de vanlige matrettene, så er på utkikk etter noe nytt å lage til middag.. Kom gjerne med tips om du har!!!!

På mandag skal jeg ha besøk av 2 damer fra jobben. Vi har vår egen lille 3-retters middag-klubb. Og har besøk av hverandre på rundgang. Menyen min for mandag er nå helt klar, og nesten alt kjøpt inn. Noe skal forberedes i morgen, og resten tas på mandag rett før vi spiser. Gleder meg veldig! Tror dette blir godt!!! Alt jeg skal lage er helt nytt, så det blir spennende!!! Liker å teste nye ting!!! Kan jo til og med hende at denne hovedrette kan være noe for familien, selv om jeg egentlig tror det blir litt for spesielt/anderledes...

Til uka er det høstferie her i byen, og jeg skal nesten ikke jobbe. Satser på det blir mye beising på huset!!!
Oppdatering av oppussinga med bilder kommer i løpet av uka! Og ikke minst lover jeg å blogge om min 3-retters :)

Ønsker dere en fortsatt fin helg!!!!
soloppgang

solnedgang
Her er et par høstbilder jeg har tatt. Dette er utsikten fra verandaen i et par forskjellige vinkler.
De ligger på instagram. Du finner meg som flinkpike der også :) Følg meg gjerne!!!





1 kommentar:

Pia sa...

Heisan! Flotte instagrambilder:)
Jo da, det er noen innom og leser. men det er ikke alltid man legger igjen en kommentar;)
Du får lete rundt i matblogger, der finner du sikkert middagstips. Ha en fin høstferie:)