torsdag 8. mars 2012

Gratulerer med dagen!

Tenk at på denne dag i 1980 ble det født en bitteliten jente, 3 uker før termindato. 
Hun veide 1860 fram og var 41 cm lang. 
Mor og fars førstefødte, og familiens stolthet. 
Nå er denne jenta 32 år, gift, har 3 flotte barn og hus og bil.
 Du verden som tida flyr tenker nok mamma... 

Husker en gang pappa oppdaget i avisa på navndagen min, at navnet mitt betyr strid. 
Og han komenterte at det ikke var rart jeg var som jeg var... siden jeg da i tillegg også er født på kvinnedagen.....


Ellers vil jeg gratulerer alle kvinner med dagen i dag. Siden det jo tross alt er den internasjonale kvinnedagen! Hvis du ikke vet hvorfor verden har denne dagen, så kan du lese her.
Og litt om hva fagorganisasjonen mener om dagens situasjon kan du lese her.


1 kommentar:

Precious Home sa...

Gratulerer med dagen som var!
Også på kvinnedagen da. Det er stas!

Håper du hadde en fin dag!