lørdag 10. mars 2012

Lettvint lørdagskos.

Nachos i form.
 

Stek kjøttdeig og tilsett taco-krydder. 
Smør creme fraishe eller en naturell smøreost i bunnen av ei ildfast form. 
Ha kjøttdeigen over, så mais, løk eller purre og paprika.
Krydre ekstra med taco-saus i den styrken du vil om ønskelig.

Ha så over litt ost, så nachos-chips og litt mer ost. 
Gratineres i ovnen på 200 grader i ca 10 min.

Serveres med salat.

---------------------------------------------------
I dag har jeg hatt siste dag på skolen.
Deilig å tenke på at jeg har gjennomført alle undervisningshelgene uten fravær!

I kveld blir det tv-kos med potetgull og "hver gang vi møtes" på tv2. 

Ønsker deg en fin lørdagskveld!

2 kommentarer:

wendysinfamilie sa...

Det så deilig ut.
Og lettvindt ikke noe er bedre enn det.. oj ser jeg har klart å hoppe over bursdagen din.. GRATULERER så masse med dagen som var, ikke stor når du kom men stor nå i positiv mening..

Klem

Precious Home sa...

Nam! Dette hørtes godt ut! Jeg har prøvd en annen variant av Nachos, men tror jeg må prøve denne engang også;)

Ha en fin kveld!