lørdag 11. august 2012

Oppsamling... bryllup, død og bursdagsfeiring.

Her kommer et lite bilderas fra min svigerinne og svogers sitt bryllup sist lørdag.
Dette blir et litt kjapt innlegg, men etter ønske så legger jeg ut litt bilder....
Det har tatt litt tid, for denne uka har ikke vært helt som planlagt siden min farmor døde natt til mandag. Jeg har hatt flere fridager, men har brukt de sammen med min farfar. Og jeg merker dette tar ganske mye på kreftene.... Og jeg synes fortsatt det er vanskelig å sette meg ned og samle tankene til å skrive så mye fornuftig..... Det er liksom bare farfar og begravelse som er i hodet om dagen....
Det er ikke langt fra glede til sorg...... 

Ungene har en liten matpause på en benk utenfor kirken.
jeg venter..



Brudgom og forlover

Bruden med pappan sin og ungene.

Endelig gift etter 20 års prøvetid!

Brudgommen overrasket med transport..

Klare inni bilen!

Lokalet ferdig pyntet.

Lastebilens interiør!

Ganske gjennomført stylet!

Speilblankt dashbord.

Brudebuketten fra Nufseriet her i byen.

Bryllupskaka fra Lampeland Bakeri

Resten av kakebordet.
Avlutter med et bilde av kjekkasen i huset som fylte 9 år i går! I dag skal vi ha selskap med familien og i morgen skal vi ha fotballbursdag med gutta i klassen. Tante-Line var innom med gave til han i går, og gjett hvem som ble glad da han fant ut at han fikk billetter til å reise med tanta til Ullevål og se Norge-Hellas på onsdag!!!!

1 kommentar:

ingridsboble sa...

Det var litt av en uke! Så trist med farmoren din :( Sender deg en stor klem