mandag 25. april 2011

Vårens første treningsøkt!!!

Nå er jeg ganske stolt nå!
Kom meg over dørstokkmila...
Heiv på meg joggesko og kjørte til Idrettsparken.
Parkerte der,
og gikk i raskt gjevnt tempo hele veien
opp til Rundtjern.
Det er ca 1 km og ganske bratt hele veien.
(ikke klart å finne ut hvor stor høydeforskjell det er på de to stedene)
Store deler av veien er på sti, resten på grusvei.
Jeg brukte 12 minutter på turen opp.
Satt 5 min ved vannet og kikka på noen passer som svømte og kosa seg i sommervarmen.
Drakk litt av vannflaska og gikk så ned igjen til bilen.
Vel hjemme igjen tok jeg
100 situps!!!
Rett opp med beina i 90 grader, og til hver side, og løfting av beina med kroppen lå flatt.

Fornøyd med vårens første treningsøkt,
og en fin slutt på påska!!!!

2 kommentarer:

wendysinfamilie sa...

Flinka.. klarer ikke å komme over den dørstokken her jeg.. fikk wii fit også til bursdagen min men ohh så vanskelig å ta den frem..

Klem

flink pike sa...

ja.. har div sånne vi også.. og ikke klart å bruke det.. ergometersykkel som står under trappa og støver ned...
men nå har jeg psyket meg opp sååå lenge... har gått ned 8 kg med omlegging av kosthold, og de siste 5 kg jeg ønsker å få bort og det å få strammet opp kommer ikke på noen annen måte enn med trening har jeg skjønt nå.. så nå MÅ jeg bare.. hehe