lørdag 2. juli 2011

Kaffe og sånn..

Livet er ikke det værste man har og om lidt er kaffen klar.
 
 
Dette er en liten hyllest til kaffe... hehe
og kaffemaskinen min!


Her ser dere den jeg har: 

Jeg er så fornøyd med den!
Passer perfekt i huset vårt! 
Her er det nemlig bare jeg som drikker kaffe omtrent, og å koke kanne da blir jo bare tull.. 
drikker jo aldri så mye alene liksom... 

Men må koser jeg meg stadig med en kopp!
Det går stort sett i vanlig svart kaffe altså, 
men har jo muligheter til latte og cappuccino eller kakao,
og masse annet om jeg vil det. 
Eller iskaffe eller kald fersken iste.

Min favoritt er uten tvil caffé grande intenso. En fyldig og delikat hverdagskaffe som det så fint heter.

 Liker du kaffe? Har du en favoritt?
Ønsker deg en fin lørdag!

Ingen kommentarer: